
Предметні тижні у школі є ефективною формою позакласної роботи , головною метою яких є підвищити інтерес до вивчення предмету, викликати позитивні емоції, збагатити кругозір та інтелект учнів додатковими знаннями.
Згідно річного плану школи з 21 по 25 листопада 2016 року в Побузькій ЗШ проходив предметний Тиждень хімії.
ПОНЕДІЛОК
Розпочався тиждень виставкою стіннівок «Ця загадкова хімія» та інтерактивною виставкою-показом «моделей» молекул. Консультантами інтерактивної виставки стали Мішина А. , Пархоменко К. (8-А клас ) й Заскальнюк.(8-Б клас) які продемонстрували учням початкової школи кулестерженеві моделі молекул і модель будови атома (у вигляді м’яча-крісла) , й допомогли їм спробувати самим складати моделі молекул, а «найдопитливіші» навіть могли посидіти на «атомі».


В запланованих заходах участь приймали учні 7-11класів. На протязі тижня було проведено багато конкурсів та вікторин, які дали можливість учням проявити свої здібності та знання, а саме з метою розвитку одразу 2-х з 5-ти складових здоров’я, фізичної та інтелектуальної ,у 8-Б класі, пройшов інтегрований урок хімії й фізкультури «Реактивні хіміки».Що не абияк розважило учнів класу.
Учні 6 – А і 6 – Б класів мали можливість здійснити «Подорож у цікавий світ науки хімія», відвідавши пропедевтичний захід. Учні отримали позитивну мотивацію для вивчення предмету хімія.
ВІВТОРОК


СЕРЕДА

Глядачі не приховували захвату від побаченого.
ЧЕТВЕР
У четвер в коридорах 3-го поверху "розгорнула" свою роботу «Фабрика меду» . Всі бажаючі мали можливість дегустувати різні сорти меду, познайомитись з його цілющими властивостями й отримали цінні поради щодо вибору цього смаколика. В рамках проекту «Фабрика меду» школярі мали можливість переглянути захопливий відеоролик про те, як бджоли виготовляють мед тут.
Діти люблять гратися. Тому учні 9-А класу з радістю взяли участь в інтелектуальній грі «Хімічний калейдоскоп».
П`ЯТНИЦЯ
З метою розважити й ще раз нагадати учням про важливість дбайливого ставлення до власного здоровя , уроки хімії переривались на «рекламну паузу», під час якої учениця 9-Б класу Шамара В. нагадувала правила догляду за ротовою порожниною. А також демонструвала результат нехтування цими правилами на прикладі пошкодженої оцтом яєчної шкаралупи , яка має ідентичний склад зі складом зубної емалі.
Загалом тиждень був насиченим, цікавим, пізнавальним. Найактивніші учасники були нагороджені
Грамотами, Подяками та гарними оцінками.
Грамотами, Подяками та гарними оцінками.
Немає коментарів:
Дописати коментар