Тиждень хімії



              
                                                                  Предметні тижні у школі є ефективною формою позакласної роботи , головною метою яких  є   підвищити  інтерес  до  вивчення  предмету,  викликати  позитивні емоції, збагатити  кругозір  та  інтелект  учнів  додатковими  знаннями.  

    Згідно річного плану школи   з 21          по  25  листопада  2016 року                      в  Побузькій  ЗШ проходив                    предметний Тиждень  хімії. 


                         

                                              ПОНЕДІЛОК
  Розпочався  тиждень виставкою  стіннівок «Ця  загадкова  хімія» та  інтерактивною  виставкою-показом  «моделей»  молекул. Консультантами інтерактивної  виставки  стали  Мішина А. , Пархоменко К. (8-А клас ) й  Заскальнюк.(8-Б клас) які  продемонстрували  учням  початкової  школи  кулестерженеві  моделі молекул  і  модель будови  атома (у  вигляді м’яча-крісла) , й  допомогли  їм  спробувати  самим  складати  моделі  молекул, а  «найдопитливіші» навіть могли  посидіти  на  «атомі». 

     



В запланованих заходах  участь приймали учні 7-11класів. На протязі тижня було проведено багато конкурсів та вікторин, які дали можливість учням проявити свої здібності та знання, а саме  з  метою  розвитку  одразу  2-х з 5-ти складових  здоров’я,   фізичної  та  інтелектуальної ,у   8-Б класі, пройшов інтегрований  урок  хімії  й  фізкультури «Реактивні  хіміки».Що не абияк  розважило  учнів  класу.



     


Учні  6 – А  і  6 – Б класів  мали  можливість здійснити   «Подорож у  цікавий  світ  науки  хімія», відвідавши  пропедевтичний  захід. Учні  отримали  позитивну  мотивацію  для  вивчення  предмету  хімія.












ВІВТОРОК
      
Одним  з  основних  завдань для  вчителя  є  формування  творчих  компетентностей учнів. Уроки-казки   викликають  неймовірну  цікавість і  позитивні  емоції  у  школярів, про  що  свідчить  урок-казка   у  10 – А класі   « Дівчинка Нітратка  та  її  родина». Протягом  тижня  в  кабінеті  хімії  працював  «кінотеатр» в  якому  учні  школи  мали  можливість переглянути     короткометражний  анімаційний мультфільм   «Лист   алхіміка»,  мультфільм про життя  і діяльність   Д.І. Менделєєва  тут, фільм  про  винахідника  динаміту  А.Нобеля  тут ,  та  багато  іншого.

В  рамках  рубрик  «Заморочки  з  бочки»   й  «Ця  цікава  хімія»  найдопитливіші  зі  школярів   стали  активними  учасниками  під  час  проведення  хімічних   експериментів. 

СЕРЕДА
Наступного  дня  хімічну  естафету  продовжили  учні  7-х  класів. Зокрема, учні  7-А класу  Іванченко О., Віжанова В, Тодоренко Д.  й  Богаченко М., на  чолі  з  учителем  хімії  Бучацькою О.М.  та лаборантом  Іщак З.Г.,   підготували  і  розіграли  театралізовану п’єсу – загадку   «У гостях  у  алхіміка», глядачами  якої  стали їхні  однокласники  й  учні  5-х класів.
Глядачі не  приховували  захвату  від побаченого. 

ЧЕТВЕР
   У  четвер   в  коридорах  3-го  поверху  "розгорнула"  свою  роботу  «Фабрика  меду» Всі  бажаючі  мали  можливість  дегустувати  різні сорти  меду,  познайомитись  з  його цілющими  властивостями  й отримали   цінні  поради  щодо  вибору цього смаколика. В  рамках  проекту  «Фабрика  меду» школярі  мали  можливість  переглянути  захопливий  відеоролик  про  те,  як  бджоли  виготовляють  мед   тут.



Діти  люблять  гратися. Тому  учні   9-А класу  з  радістю  взяли участь  в  інтелектуальній  грі «Хімічний  калейдоскоп».


П`ЯТНИЦЯ
З  метою  розважити й  ще  раз  нагадати учням  про  важливість  дбайливого  ставлення  до  власного  здоровя , уроки  хімії  переривались  на  «рекламну паузу», під  час  якої  учениця  9-Б класу Шамара В. нагадувала  правила  догляду  за  ротовою  порожниною. А  також  демонструвала результат нехтування  цими  правилами  на  прикладі  пошкодженої оцтом  яєчної  шкаралупи , яка  має  ідентичний  склад  зі  складом  зубної  емалі. 

Загалом  тиждень  був  насиченим, цікавим, пізнавальним. Найактивніші   учасники  були  нагороджені  
Грамотами, Подяками  та  гарними  оцінками.



Немає коментарів:

Дописати коментар