Предметні тижні у школі є ефективною формою позакласної роботи , головною метою яких є підвищити інтерес до вивчення предмету, викликати позитивні емоції, збагатити кругозір та інтелект учнів додатковими знаннями.
Згідно річного плану школи з 21 по 25 листопада 2016 року в Побузькій ЗШ проходив предметний Тиждень хімії.
ПОНЕДІЛОК
Розпочався тиждень виставкою стіннівок «Ця загадкова хімія» та інтерактивною виставкою-показом «моделей» молекул. Консультантами інтерактивної виставки стали Мішина А. , Пархоменко К. (8-А клас ) й Заскальнюк.(8-Б клас) які продемонстрували учням початкової школи кулестерженеві моделі молекул і модель будови атома (у вигляді м’яча-крісла) , й допомогли їм спробувати самим складати моделі молекул, а «найдопитливіші» навіть могли посидіти на «атомі».
В запланованих заходах участь приймали учні 7-11класів. На протязі тижня було проведено багато конкурсів та вікторин, які дали можливість учням проявити свої здібності та знання, а саме з метою розвитку одразу 2-х з 5-ти складових здоров’я, фізичної та інтелектуальної ,у 8-Б класі, пройшов інтегрований урок хімії й фізкультури «Реактивні хіміки».Що не абияк розважило учнів класу.
Учні 6 – А і 6 – Б класів мали можливість здійснити «Подорож у цікавий світ науки хімія», відвідавши пропедевтичний захід. Учні отримали позитивну мотивацію для вивчення предмету хімія.
ВІВТОРОК
Одним з основних завдань для вчителя є формування творчих компетентностей учнів. Уроки-казки викликають неймовірну цікавість і позитивні емоції у школярів, про що свідчить урок-казка у 10 – А класі « Дівчинка Нітратка та її родина». Протягом тижня в кабінеті хімії працював «кінотеатр» в якому учні школи мали можливість переглянути короткометражний анімаційний мультфільм «Лист алхіміка», мультфільм про життя і діяльність Д.І. Менделєєва тут, фільм про винахідника динаміту А.Нобеля тут , та багато іншого.
В рамках рубрик «Заморочки з бочки» й «Ця цікава хімія» найдопитливіші зі школярів стали активними учасниками під час проведення хімічних експериментів.
СЕРЕДА
Наступного дня хімічну естафету продовжили учні 7-х класів. Зокрема, учні 7-А класу Іванченко О., Віжанова В, Тодоренко Д. й Богаченко М., на чолі з учителем хімії Бучацькою О.М. та лаборантом Іщак З.Г., підготували і розіграли театралізовану п’єсу – загадку «У гостях у алхіміка», глядачами якої стали їхні однокласники й учні 5-х класів.
Глядачі не приховували захвату від побаченого.
ЧЕТВЕР
У четвер в коридорах 3-го поверху "розгорнула" свою роботу «Фабрика меду» . Всі бажаючі мали можливість дегустувати різні сорти меду, познайомитись з його цілющими властивостями й отримали цінні поради щодо вибору цього смаколика. В рамках проекту «Фабрика меду» школярі мали можливість переглянути захопливий відеоролик про те, як бджоли виготовляють мед тут.
Діти люблять гратися. Тому учні 9-А класу з радістю взяли участь в інтелектуальній грі «Хімічний калейдоскоп».
П`ЯТНИЦЯ
З метою розважити й ще раз нагадати учням про важливість дбайливого ставлення до власного здоровя , уроки хімії переривались на «рекламну паузу», під час якої учениця 9-Б класу Шамара В. нагадувала правила догляду за ротовою порожниною. А також демонструвала результат нехтування цими правилами на прикладі пошкодженої оцтом яєчної шкаралупи , яка має ідентичний склад зі складом зубної емалі.
Загалом тиждень був насиченим, цікавим, пізнавальним. Найактивніші учасники були нагороджені
Грамотами, Подяками та гарними оцінками.
Грамотами, Подяками та гарними оцінками.
Немає коментарів:
Дописати коментар